mojePZU – wszystkie dane w jednym miejscu

PZU postanowił dać klientom narzędzie, które realnie pozwala wziąć swoje życie w swoje ręce. To portal mojePZU.

Publikacja: 16.03.2019 12:13

mojePZU – wszystkie dane w jednym miejscu

Czy nasze ubezpieczenie jest aktualne? Czy umówiłam wizytę u lekarza? Kiedy mamy następny termin szczepienia? Czy rodzina jest zabezpieczona finansowa na wypadek choroby?

Jeśli ktoś zadaje sobie takie pytania, to odpowiedzi na nie przygotował PZU. Wszystkie te informacje dostępne są w jednym miejscu – na portalu dla klientów mojePZU.

mojePZU – tu znajdziesz odpowiedź

Uruchomiony zaledwie w ubiegłym roku portal mojePZU dziś działa już w wersji podstawowej. W dowolnej chwili i z dowolnego miejsca można tam zobaczyć wszystkie produkty, które klient ma w PZU. Można także w prosty sposób je zmienić, dostosować lub dokupić.

– Już dzisiaj mojePZU jest najbardziej rozbudowaną platformą finansowo-zdrowotną – mówi Paweł Surówka, prezes PZU.

 Ale ubezpieczyciel już zapowiada rozbudowę możliwości portalu. Chce, by docelowo poprzez portal mojePZU były dostępne wszystkie produkty i usługi oferowane przez Grupę PZU.

– Chcemy, by mojePZU było dla naszych klientów kompasem, który pozwala na co dzień lepiej myśleć o tym, w jaki sposób chronią swój majątek, swoje zdrowie, swoje życie i swoje finanse – podkreśla Paweł Surówka.

mojePZU da pełen obraz

To nie wszystko. PZU planuje już kolejny etap rozwoju portalu. Chce, by na mojePZU znalazły się wszelkie dokumenty związane ze zdrowiem klientów ubezpieczyciela.

– Chcemy wprowadzić funkcjonalność, która realnie ułatwi życie naszym klientom. A będzie nią bezpieczne wprowadzanie i przechowywanie swoich danych – zapowiada prezes ubezpieczyciela.

– Pracujemy z Ministerstwem Zdrowia nad tym, by każdy klient, który sobie tego życzy, miał poprzez mojePZU dostęp do swoich e-recept, swoich e-skierowań oraz wyników badań przeprowadzanych w naszych placówkach – wymienia Paweł Surówka. – Jesteśmy przekonani, że będzie to prawdziwe narzędzie, które pozwoli naszym klientom wziąć swoje życie w swoje ręce – dodaje.

Ma to, w razie potrzeby, dać klientom dostęp do całej ich dokumentacji medycznej o dowolnej porze i z dowolnego miejsca. Zarówno z kolejki w aptece, czy z podróży, jak też w ewentualnej nagłej potrzeby.

– Uważamy, że jest to narzędzie, które pozwoli naszym klientom myśleć jeszcze bardziej świadomie o swoim zdrowiu i o swoim życiu – podsumowuje Paweł Surówka.

Czy nasze ubezpieczenie jest aktualne? Czy umówiłam wizytę u lekarza? Kiedy mamy następny termin szczepienia? Czy rodzina jest zabezpieczona finansowa na wypadek choroby?

Jeśli ktoś zadaje sobie takie pytania, to odpowiedzi na nie przygotował PZU. Wszystkie te informacje dostępne są w jednym miejscu – na portalu dla klientów mojePZU.

Pozostało 86% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Ekonomia
Witold M. Orłowski: Słodkie kłamstewka
Ekonomia
Spadkobierca może nic nie dostać
Ekonomia
Jan Cipiur: Sztuczna inteligencja ustali ceny
Ekonomia
Polskie sieci mają już dosyć wojny cenowej między Lidlem i Biedronką
Ekonomia
Pierwsi nowi prezesi spółek mogą pojawić się szybko
Materiał Promocyjny
Wsparcie dla beneficjentów dotacji unijnych, w tym środków z KPO